Dil Seçimi:
TR
EN

Pandish

Mağaza

İade ve Değişim Politikası

1. İADE HAKKI

1.1. Pandish.com.tr’den satın alınan ürünleri teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade etme hakkına sahipsiniz.

1.2. İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış, ambalajı açılmamış, kullanım talimatlarına uygun şekilde korunmuş olması gerekmektedir.

2. İADE PROSEDÜRÜ

2.1. İade talebinizi tarafımıza bildirdikten sonra, size iletilen talimatları takip ederek ürünü tarafımıza göndermelisiniz.

2.2. Ürün tarafımıza ulaştığında, iade işleminiz değerlendirilerek onaylanır ve iade bedeli ödeme yönteminize, iade prosedürü tamamlandıktan sonra iade edilir.

3. DEĞİŞİM HAKKI

3.1. Pandish.com.tr’den satın aldığınız ürünü başka bir ürünle değiştirmek istiyorsanız, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, iletişim kanallarımız üzerinden değişim talebi oluşturabilirsiniz.

3.2. Değişim talebinizi oluşturduktan sonra, tarafımıza gönderdiğiniz ürün kontrol edilir ve değişim işlemi onaylandığında, yeni ürün tarafınıza gönderilir.

4. ÜRÜNLERDEKİ ARIZA VE HATALI GÖNDERİ

4.1. Pandish.com.tr’den satın aldığınız ürünlerde herhangi bir arıza veya hatalı gönderi durumunda, derhal müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.

4.2. Hatalı ürünlerin iadesi veya değişimi için müşteri hizmetleri size yardımcı olacaktır.

5. İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

5.1. İade ve değişim talepleri, yukarıda belirtilen prosedürlere uygun olarak yapılmalıdır.

5.2. İade veya değişim talepleri, ürünlerin kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması şartına bağlıdır.

6. İADE VE DEĞİŞİM SÜRECİ

6.1. İade veya değişim talebiniz aldıktan sonra en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır. İade veya değişim işlemleri, ürünün tarafımıza ulaşmasını takiben 10 iş günü içinde tamamlanır.

Bu İade ve Değişim Politikası, pandish.com.tr internet sitesi üzerinden satın alınan ürünlerle ilgili iade ve değişim süreçlerini düzenlemek amacıyla hazırlanmıştır. İade ve değişim taleplerinizde herhangi bir sorun yaşarsanız, lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz.

7. KARGO SÜRECİ 
 
7.1. Ürünlerin Gönderimi: İade veya değişim için göndereceğiniz ürünlerin kargo sürecinde zarar görmemesi için dikkatli bir şekilde paketlenmesi gerekmektedir.
 
7.2. Kargo Ücreti: Yalnızca ürünlerin hatalı gönderimi ve/veya kusurlu olması durumunda, kargo ücreti Pandish.com.tr tarafından karşılanır.
 
Bunun haricinde tüm diğer iade ve değişim taleplerinde kargo ücreti, müşteri tarafından ödenir.
 
7.3. Kargo Takibi: Gönderilen ürünlerin kargo takibi, müşterinin sorumluluğundadır. Kargonun tarafımıza ulaştığına dair bilgiyi, kargo firması üzerinden kontrol edebilirsiniz.
 
7.4. Kargo Adresi: İade ve değişim için gönderilecek ürünlerin teslim edileceği adres, iade/değişim talebi oluşturduğunuzda size iletilecektir.
 
7.5. Kargo Süresi: Ürününüzü kargo firmasına teslim ettikten sonra, kargo sürecinde oluşabilecek gecikmeler Pandish.com.tr’nin sorumluluğunda değildir.
 
Lütfen kargo gönderimi sırasında, kargo firması tarafından verilen gönderi takip numarasını saklayınız.
Image Newletter