Dil Seçimi:
TR
EN

Pandish

Mağaza

Mesafeli Satış Sözleşmesi

PANDISH.COM.TR MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ 

1.TARAFLAR

1.1. Satıcı:

Firma Adı: Arer Polimer Danışmanlık Hizmetleri Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Adres: Aydınlı Mahallesi, Beyoğlu Sanayi Sitesi, E1 Blok, No: 26, 34953, Tuzla/İstanbul

Telefon: +90 850 308 28 10

E-posta: info@pandish.com.tr

1.2. Alıcı (Müşteri):

Ad-Soyad/Firma Adı: 

Adres:

Telefon: 

E-posta:

2.KONU

2.1. Bu sözleşmenin konusu, Alıcı’nın, Satıcı tarafından işletilen pandish.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş ettiği ürün veya ürünlerin satışı ve teslimatıdır.

3.SİPARİŞ

3.1. Alıcı, pandish.com.tr internet sitesi üzerinden seçtiği ürün veya ürünleri ve miktarını sepete ekleyerek sipariş verir.

3.2. Siparişin tamamlanması için Alıcı, teslimat adresi, fatura bilgileri gibi gerekli bilgileri doğru ve eksiksiz bir şekilde sağlamalıdır.

4.FİYAT VE ÖDEME

4.1. Satıcı, pandish.com.tr üzerinden belirtilen fiyatlar üzerinden ürünleri satışa sunar. Fiyatlara KDV dahildir.

4.2. Ödeme, Alıcı’nın tercih ettiği ödeme yöntemine göre gerçekleştirilir. Ödeme, siparişin onaylanması için gereklidir.

5.TESLİMAT

5.1. Satıcı, Alıcı’nın belirttiği teslimat adresine ürünleri gönderir.

5.2. Teslimat süresi, ürünün stok durumu ve kargo şirketi ile ilgili faktörlere bağlı olarak değişebilir.

6. İADE VE DEĞİŞİM

6.1. Alıcı, satın aldığı ürünleri teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade hakkına sahiptir.

6.2. İade ve değişim işlemleri için Alıcı, pandish.com.tr üzerinden belirtilen iade prosedürlerini takip etmelidir.

7. İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

7.1. İade ve değişim talepleri, yukarıda belirtilen prosedürlere uygun olarak yapılmalıdır.

7.2. İade veya değişim talepleri, ürünlerin kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması şartına bağlıdır.

8. İADE VE DEĞİŞİM SÜRECİ

8.1. İade veya değişim talebiniz aldıktan sonra en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır. İade veya değişim işlemleri, ürünün tarafımıza ulaşmasını takiben 10 iş günü içinde tamamlanır.

Bu İade ve Değişim Politikası, pandish.com.tr internet sitesi üzerinden satın alınan ürünlerle ilgili iade ve değişim süreçlerini düzenlemek amacıyla hazırlanmıştır. İade ve değişim taleplerinizde herhangi bir sorun yaşarsanız, lütfen müşteri hizmetleri ile iletişime geçiniz.

9. KARGO SÜRECİ 
 
9.1. Ürünlerin Gönderimi: İade veya değişim için göndereceğiniz ürünlerin kargo sürecinde zarar görmemesi için dikkatli bir şekilde paketlenmesi gerekmektedir.
 
9.2. Kargo Ücreti: Yalnızca ürünlerin hatalı gönderimi ve/veya kusurlu olması durumunda, kargo ücreti Pandish.com.tr tarafından karşılanır.
 
Bunun haricinde tüm diğer iade ve değişim taleplerinde kargo ücreti, müşteri tarafından ödenir.
 
9.3. Kargo Takibi: Gönderilen ürünlerin kargo takibi, müşterinin sorumluluğundadır. Kargonun tarafımıza ulaştığına dair bilgiyi, kargo firması üzerinden kontrol edebilirsiniz.
 
9.4. Kargo Adresi: İade ve değişim için gönderilecek ürünlerin teslim edileceği adres, iade/değişim talebi oluşturduğunuzda size iletilecektir.
 
9.5. Kargo Süresi: Ürününüzü kargo firmasına teslim ettikten sonra, kargo sürecinde oluşabilecek gecikmeler Pandish.com.tr’nin sorumluluğunda değildir.
 
Lütfen kargo gönderimi sırasında, kargo firması tarafından verilen gönderi takip numarasını saklayınız.

10. GARANTİ VE SERVİS

10.1. Satıcı, satışa konu olan ürünler için yasal garanti süresi içinde gerekli servis hizmetini sağlar.

11. İPTAL HAKKI

11.1. Alıcı, siparişi onayladıktan sonra, ürünlerin kargoya verilmeden önce siparişi iptal etme hakkına sahiptir.

12.İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ

12.1. Taraflar arasında çıkabilecek ihtilafların çözümünde Türk hukuku ve İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri yetkilidir.

Bu Mesafeli Satış Sözleşmesi, tarafların hak ve yükümlülüklerini belirlemek üzere hazırlanmıştır. Taraflar, işbu sözleşmeyi okuyup anladıklarını ve kabul ettiklerini beyan ederler.

Image Newletter